Sunday 16 June 2019

SIX ITALIAN STUDENTS IN POLAND

5 comments:

  1. Una medaglia esperienza sia per mio figlio ché per me... all'inizio eravamo titubanti ...ma le meravigliose insegnanti ci hanno rincuorato...mio figlio era felicissimo e non ho voluto che le mie paure bloccassero mio figlio mi sono fatta coraggio ed e ho accettato la sfida... già dall'aeroporto i bambini felici con lebinsele ins ci hanno permesso di salutarli con il sorriso ...le insegnanti ci aggiornavano su tutti gli spostamenti...mio figlio è tornato felice di aver conosciuto gente e culture diverse...la famiglia che lhal accolto era di una gentilezza infinita... consiglio questa esperienza a tutti ... grazie a tutta la scuola per lorgsl'organizza e alle insegnanti

    ReplyDelete
  2. Thank you for another great article. Where else could anyone get that kind of information in such a perfect way of writing? I have a presentation next week, and I am on the look for such information.
    Chris Kosloski

    ReplyDelete
  3. Nice to read this publication on this blog. As far as I can see, this is a very basic question for everyone indeed. Its my personal opinion and I am completely agreed with the subject used here
    Disney vacation planner

    ReplyDelete
  4. I like your post. It is good to see you verbalize from the heart and clarity on this important subject can be easily observed... Click here

    ReplyDelete